ÁSZF Konzultáció
Érvényes 2024. 07.01.-től
ÁSZF Konzultáció – az ÁSZF résztvevői
Az ÁSZF Konzultáció dokumentum a konzultáció igénybe vevője (továbbiakban Megbízó) és a konzultációt nyújtó (mint Megbízott) között létrejött együttműködés alapjait fekteti le (együttesen: Felek).
ÁSZF Konzultáció – az ÁSZF célja
Jelen dokumentum célja, hogy a Megbízó maximálisan tisztában legyen az általa igénybe vett szolgáltatásokkal, azok tartalmával, valamint saját kötelezettségeivel, jogaival, ugyanakkor az is lényeges, hogy megismerje a Megbízott kötelezettségeit és jogait is.
Fontos cél lefektetni azokat az alapokat, melyek a hatékony és sikeres közös konzultáció kiindulópontját képezik.
A szolgáltatást nyújtó adatai
Cégnév: IntelliTax Kft.
Székhely: 1152 Budapest, Szentmihályi út 171.
Cégjegyzékszám: 01-09-995700
Adószám 24209090-1-42
E-mail: intellitaxpalota@gmail.com
Telefonszám: +36-30-361-0767
Cégnév: Amira Gold Kft.
Székhely: 1152 Budapest, Szentmihályi út 171.
Cégjegyzékszám: 01-09-912670
Adószám: 14630473-1-42
E-mail: konyvelopalota@gmail.com
Telefonszám: +36-30-361-0767
Konzultáció
A Megbízó időpontot foglalni jelenleg Megbízott elérhetőségeinek egyikén tud.
Az adott időpontban történő konzultációra csak akkor kerül sor, amennyiben a konzultáció díja a díjbekérőn szereplő határidőig megérkezik Megbízott bankszámlájára. Ellenkező esetben a konzultációt Megbízottnak nem áll módjában megtartani.
Megbízónak konzultációs időpontot módosítani a konzultáció időpontja előtt 24 órával van lehetősége Megbízott elérhetőségeinek egyikén, egyúttal új időpontot választhat.
Amennyiben a módosításra a konzultációs időpont előtt 24 órával nem kerül sor és Megbízó mégsem vesz részt a konzultáción, az időpont megtartott konzultációnak minősül, így az az alkalom sajnos elveszik.
A konzultáció tartalma
A Megbízott által nyújtott szolgáltatás alapvetően a Megbízó vállalkozásának könyvelésével, bérszámfejtésével, adózásával kapcsolatos konzultációra terjed ki.
Konzultáció témái – Vállalkozóknak:
Megbízó vállalkozását érintő fontosabb adózási és számviteli szabályok, határidők
Megbízó vállalkozására szabott legideálisabb adózási és vállalkozási forma
Érvényben lévő adónemek jellemzői és jellegzetességei
Megbízó vállalkozására jellemző adónemek részletes átbeszélése
Megbízó vállalkozásával kapcsolatos alapvető összefüggések elmagyarázása
Számviteli-, és adójogszabályok érthetőbbé tétele
Döntés-előkészítés, adó-optimalizálás
Megbízó vállalkozása beszámolójának, főkönyvi kivonatának átnézése, véleményezése
Megbízó által megvásárolni/átvenni kívánt vállalkozás beszámolójának, főkönyvi kivonatának véleményezése
Munkavállalókkal kapcsolatos kérdések
Bírságok és egyéb szankciók megelőzésének és elkerülésének fontossága, törvényes lehetőségei
Konzultáció témái – Könyvelőknek:
NAV adófolyószámla egyeztetése, összefüggések részletes magyarázata
Iparűzési adó folyószámla egyeztetése és adóelőleg alapos átbeszélése
A főkönyvi kivonat átnézése és a legfőbb analitikákkal való egyeztetése
Felkészülés egy sikeres adóellenőrzésre, 30 év tapasztalatainak átadása
Felkészülés egy sikeres könyvvizsgálatra, az eddigi tapasztalatok átadása
Beszámoló összeállítása és megelőző egyeztetések alapos magyarázata
Segitségnyújtás bevallások és szabályzatok elkészítésében, átnézésében
A bérszámfejtéssel kapcsolatos kérdések és összefüggések átbeszélése
Számviteli-, illetve adójogszabályok érthetőbbé tétele és elmagyarázása
Megbízó által könyvelt cég könyvelésének teljes körű átnézése, véleményezése
Megbízó figyelembe veszi, hogy Megbízott csupán javaslatokat tehet, tanácsokkal láthatja el, de döntéseket helyette nem hozhat és nem is hoz! Megbízott nem kéri és főleg nem kötelezi arra Megbízót, hogy az adott vállalkozásról teljes körű információt nyújtson, a részinformációk viszont nem alkalmasak döntések meghozatalára a Megbízott részéről!
Megbízott titoktartási kötelezettségének maximálisan eleget téve a Megbízó vállalkozásának/más vállalkozás dokumentumait semmilyen módon nem adja tovább harmadik félnek, ugyanakkor Megbízó saját hatáskörébe tartozik dönteni afelől, hogy a nem saját vállalkozás ügyvezetőjét, tagjait tájékoztatja-e arról, hogy a szóban forgó dokumentumokba Megbízott számára bepillantást enged. Sem a tájékoztatással, sem az esetleges következményekkel kapcsolatban felelősség Megbízottat nem terheli.
ÁSZF Konzultáció – Általános tudnivalók a konzultáció igénybevételével kapcsolatban
Megbízott az általa nyújtott szolgáltatásokat személyesen vagy online végzi (jelenleg kizárólag online).
ÁSZF Konzultáció – Elektronikus szerződés létrejötte
A honlapon történő jelentkezés konzultációra megrendelésnek és ezzel együtt elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, így arra az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 5. és 6. §-ai, illetve a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet 4. § (10) bekezdése (távollévők között kötött szerződés) az irányadóak.
A 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet 29. § (1) bekezdés i) és m) pontjai értelmében a konzultáció megkezdésének időpontjától számítva az elállási jog nem érvényesíthető.
A jelentkezés megérkezését követően Megbízott visszaigazolja Megbízó jelentkezését (maximum 24 órán belül). Ebben a visszaigazoló email-ben küldi el Megbízott a Megbízó részére az átutaláshoz szükséges adatokat és a konzultációról szóló díjbekérőt.
A konzultáció díjának Megbízott bankszámlájára történő megérkezését követően Megbízott számlát állít ki.
Megbízott a díjbekérőt és a számlát a 2007. évi CXXVII. törvény 175 § (2) bekezdés b) pontja értelmében PDF formátumban küldi.
Az ÁSZF Konzultáció dokumentum folyamatosan elérhető ide kattintva!